02 december 2013

Kwartet 17: Creatief Kwartet


Hier volgt een klein verslagje van een creatief kwartet:


We waren het er alle 4 over eens : wat kan men beter doen op een druilerige zondag dan creatief bezig te zijn ....  en dit met een potje koffie en een taartje.
Adelheid werkte verder aan haar prachtig  patch-work . Roos had haar schetsboek mee . Lieve haakte haar kerstwerk af. Ik bracht mijn breiwerk mee . Dank zij de tip van Lieve kon ik de top van mijn kous verder afwerken.Uiteraard hebben we ook flink gebabbeld en niet stil gezeten (Lieve) hierdoor kon Roos geen perfecte tekening maken en heeft Adelheid een lapke verkeerd genaaid. Ik moest me ook wel eens concentreren om geen steek te laten vallen . Een geslaagd kwartet voor herhaling vatbaar.
Nog één zaak moet ik melden : de kous is af .



Geen opmerkingen: