11 maart 2013

Gastblog van Jo - Maandag

Maandag


Eerste avond bloggen,en alweer een spurtje om de blog tijdig te posten...
Van hier naar ginder moeten crossen en met dit weer is een mens al wat langer onderweg dan hij gewend is!

Even voorstellen:ik ben Jo Dehullu,woon samen met mijn 4 (grote) kinderen (mijn man is een paar jaar geleden overleden)
 in Evergem:de boerebuiten en toch dicht bij Gent!Niet mis als je 't mij vraagt.
Hoewel we soms overwegen toch naar Gent te verhuizen:de kinderen gaan er allemaal naar school,zowat alles speelt zich af in Gent.
Alleen mijn huis en mijn werk houden me in Evergem:ik ben juf van zedenleer in de gemeenteschool van Sleidinge/Evergem.
Een toffe job!
Maar druk leven he:fulltime werken en het gezin alleen runnen.Dus vond ik het een goed idee om bij Lets-Gent aan te sluiten;het gevoel dat mensen
klaarstaan om te helpen én dat ik zelf anderen blij kan maken.
Maar ik ben nog niet zo'n echte letser.Ik heb zo weinig tijd om er klussen bij te nemen en als er mij dan toch iets lukt,deed ik het graag en hoef
ik er eigenlijk niet veel stropkes voor.
Er nog wat inkomen dus,in het 'systeem',even wennen,maar dat komt wel goed.

Vanavond beetje bij mn zieke dochter(griep) blijven,wat school-en strijkwerk,op 't gemak een glaasje rode wijn om de dag af te sluiten en op naar dinsdag!

tot morgen!