13 maart 2013

Gastblog van Jo - Woensdag

Woensdag

Korte blog vandaag,ben niet echt in blog-vorm.
Was nochtans een leuke dag:veel de zon gezien (niet echt gevoeld,maar we moeten leren content zijn he),
enkele mini-paaslelietjes uit de tuin gered die dreigden te bevriezen en het was één van die zeldzame dagen waarop 
het me lukt om gedaan te krijgen wat ik gepland had.
Ofwel had ik voor de verandering eens een realistische planning gemaakt.
Af en toe zag ik een karweitje waarbij ik dacht:'moest ik nu genoeg stropkes hebben...' en ' waar is de tijd dat 
de kaboutertjes er nog waren'.
Wat dat laatste betreft word ik misschien ooit nog verrast en voor dat eerste zorg ik zelf wel eens. 
 Straks nog eens het verloop van ons opvoering op school morgen doornemen,om in  'the mood' te komen
 een ontspannend voetbadje erbij en plannetjes smeden voor mijn dochter die dinsdag 16 wordt.('t is verdorie 
alsof ze gister pas geboren werd).

Tot morgen!