16 maart 2013

Gastblog van Jo - Zaterdag


zaterdag

Yes!een potje-koffie-moment...

De zaterdagboodschappen zijn gedaan,de kinderen druk bezig
(Robbe op de computer,Len aan 't studeren,Nena weekendwerk bij de slager en Seppe gaan skaten met een vriend).
Straks vallen hier een paar vrienden van Robbe binnen,ik zal maar een grotere kom spaghetti klaarmaken!

Maar eerst proberen de douchestang opnieuw te monteren.Ze zit los, ik kan de vijs niet meer vastdraaien en ik krijg de 
kapotte 'tapkes' niet uit de wand.Dju.frustratie.
Dat zou wel eens mijn eerste stropkes-oproep kunnen worden ;-)

Vanavond ga ik kwissen.'tapas-kwis'.
Ben nieuwsgierig.Ik kan er meestal niet heel erg veel van,maar de leute is gegarandeerd.En de tapas zijn een extra motivatie
om mee te doen(als het maar niet allemaal met vlees is,want dat lust ik niet...).

ziezo,de koffie heeft gesmaakt;een potje versgemalen  en huisgebrande koffie uit een prachtige winkel in Evergem
(Panisto).Daar haal ik verse bloem om brood te bakken,heerlijke thee en koffie en zoetigheden om je vingers bij af te likken!

Maar eerst nog even aan 't werk...

tot morgen!