14 maart 2013

Gastblog van Jo - Donderdag


Donderdag

Uitgeteld en pompaf!
Maar content.
Ons optreden op school was super leuk,heb me weer volledig kunnen uitleven. En het is niet te geloven hoe de kinderen 
durven dansen op het podium.Sommigen nog maar een duim hoog en ze treden al op.
Naar de reacties te horen hebben de mensen ervan genoten en dat is de bedoeling!Op naar morgen,dan komt de tweede editie.

Grappig,zo'n blog bijhouden,het lijkt een beetje op een dagboek.Ik vertel nog net mn geheimen niet.
Geen idee ook of en hoeveel mensen de blog lezen...

Daarjuist een oproep gekregen van cultuurcentrum Evergem:wie zin heeft om te figureren in een opvoering van 'U dikke ma' van Het Kip
is hartelijk welkom.Gegevens te vinden op de website van Evergem (bij cultureel centrum 'De Stroming').

Ben nu aan het genieten van de rust,voor ik met mijn strijkijzer een aanval lanceer op mn overvolle wasmand.
De jongens zijn aan het 'gamen' (zucht) en mijn dochter wat schoolwerk aan het inhalen na haar afwezigheid,
dus het is hier echt wel stil en dat doet goed.

Tot morgen!