15 maart 2013

Gastblog van Jo - Vrijdag


Vrijdag

Naarmate de week vordert en de vermoeidheid toeneemt,gaat ook het inspiratiepeil omlaag...
Het is dan ook een week waarin ik (bewust) niet veel op pad ga na het werk én dan ook nog eens 
een week met een weertje dat niet bepaald uitnodigt om veel buiten te komen.
Dus erg veel om over te schrijven viel niet te beleven ...
Normaal probeer ik wel regelmatig naar de bioscoop te gaan (Sphinks of Skoop), één of andere 
voorstelling mee te pikken,of eentje te gaan drinken met vrienden,maar evengoed heb ik af en toe nood aan een weekje 'nergens naartoe'.

Hoewel...nergens naartoe is ook niet waar:straks gaan helpen bij toneel:'Wij betalen niet' van Dario Fo door het Nieuw Asseneeds Toneel.
Ik speelde al een paar keer mee bij Nat (kleine rol) maar dit jaar niet.Gaan helpen opdienen tijdens de pauze en na voorstelling is 
ook wel eens leuk en zo blijf ik contact houden met de (toffe) groep.
Dus:een hapje eten (vrijdag is fast-food-dag:dikwijls een pizza uit de diepvries, lekker gemakkelijk mag ook wel eens he) en dan op weg.

Tot morgen!