12 maart 2013

Gastblog van Jo- Dinsdag


Dinsdag

Voila!En nu kom ik de hele avond mijn deur niet meer uit.
Vanmorgen dacht ik zelfs even dat ik dat gewoon niet zou kunnen:wat een pak sneeuw!
Rubber laarzen waren te kort om erdoor te stappen.
Brrrr!
Nu gezellig het haardvuur aangestoken en een extra paar kousen in mn pantoffels.
En te bedenken dat we binnen een paar maanden misschien niet weten waar gekropen van de warmte.

Leuke dag gehad op school:generale repetitie van ons familiefeest.
Tussen de optredens van de kinderen door verzorgen een collega en ik de bindteksten.
We maken er telkens een leuk verhaal van.Heerlijk!
Zet mij op een podium en ik herleef :-)

Straks nog afwassen (mijn zonen aan het werk zetten:misschien moet ik een mini-lets-groep oprichten
en 'betalen' met dehulluutjes,wie weet scherpt dat de motivatie om  het huishouden te verdelen)
Enfin,in elk geval een poging doen om vroeg mn nestje in te duiken,zal deugd doen.
Op hoop van zegen (al kan een juf zedenleer daar niet echt beroep op doen) dat de wegen morgen
berijdbaar zijn!

tot morgen!