03 mei 2012

De eerste LETS'er is geboren?!



Dag LETS’ers,
Ik ben NIKA, geboren op 22 februari en de eerste LETS-baby in Gent!
Ja, natuurlijk kregen al vele LETS’ers kindjes, maar volgens het bestuur verdien ik toch als eerste deze titel. En wel hierom:
Mijn ouders Dimi en Katja hebben elkaar leren kennen via LETS. Papa kwam al eerder de fiets van mama maken, maar toen haar computer het liet afweten, kwam hij enkele dagen na elkaar op bezoek. Mama kookte dan lekker eten en van het een kwam het ander…
Nee, nog niet ik zelf, maar ze gingen na een tijdje wel samenwonen en vonden samen een huisje in Oostakker waar ik nu in mijn wiegje lig. Elk weekend woont mijn keitoffe zusje Zohra bij ons en dan zingt ze leuke liedjes! Mama mag wel niet te ver weg gaan, want als ik honger heb, moet ze snel bij mij zijn. Ik woog dan wel 4,5kg bij mijn geboorte, maar ik moet nog veel groeien, hoor!
En dan is het trouwens nog niet gedaan met mijn LETS-leventje: mijn peter is Tom (van Elto) die mama ook leerde kennen via LETS. En de wasbare luiers die ik draag zijn ook ge-LETS’t!
Als ik groot ben ga ik nog veel meer LETS’en!
Tot dan!
Nika