23 maart 2015

Kwartet 31 Lets Brunch Kwartet Jardin Bohémien



Wij hebben besloten om allemaal een deeltje te schrijven van het verslag en zo deze taak een beetje te verdelen...

Corinna Schake:
Het nieuwe jaar is alvast goed ingezet met ons kwartetje in het ontbijtcafé Jardin Bohémien in de Burgstraat. Als de rest van 2015 ook zo gezellig wordt, dan zijn wij goed bezig. Leuke nieuwe mensen leren kennen, lekker eten..;de speciale confitures zijn een echte aanrader.

Ruben De Wulf:
Ja daar sluit ik graag bij aan! Een heel fijne manier om nieuwe mensen te leren kennen en te verbinden.
Een tip die we jullie graag meegeven is best even reserveren, ontbijt café's zijn echt in :-) 

Debbie Desmet:
Ik ga graag eens op locatie brunchen en dat was ook de reden dat ik dit kwartet had georganiseerd. Het was een aangename sfeer.. zowel in het café zelf, als onder de letsers...  We waren uiteindelijk met 5 omdat Marleen Martens het een leuk idee vond maar aan al 2 kwartetten had meegedaan. Dit vind ik zo geweldig aan letsen en deze kwartetten. Het is een leuke manier om andere letsers te leren kennen en als je al met 4 bent, sluit de rest gewoon aan voor de gezelligheid. Na een uurtje zaten we allemaal lekker te kletsen alsof we ieder weekend samen gaan brunchen. Geweldig!

Katja Callebaut:
Fantastisch wat er allemaal kan binnen Lets. Op geheel vrijblijvende manier , nieuwe, leuke en boeiende mensen ontmoeten. Bovendien op plekjes waar je nog niet ben geweest. Ik ben liefhebber.Lang leve Lets, lang leve kwartet.


Voila dat waren onze impressies en in bijlage kunnen jullie nog enkele sfeerfoto's vinden.

De Brunch-letsers